POLITICA DE RETUR

 

 

 

Lumeandar.ro certifica si garanteaza calitatea produselor comercializate. Tintim intotdeauna cel mai bun raport calitate/ pret si ne dorim sa cream relatii frumoase de prietenie cu toti clientii nostri. Acesta este motivul pentru care am conceput o procedura de retur simpla, clara si rapida.

Daca un cadou achizitionat nu te multumeste sau nu este pe deplin imbratisat de catre sarbatoritul pentru care l-ai achizitionat, iti oferim posibilitatea de a-l returna gratuit in termen de 14 de zile calendaristice. Conform O.G. 130/2000 și O.G. 34/2014, Clientul are dreptul de a denunța unilateral comanda, notificând în scris sau telefonic că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice (art. 2 lit. b).

Legea mai prevede și faptul că nu pot fi denunțate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original, fără a reprezenta urme de uzură, atât în cazul produsului cât și ale accesoriilor/consumabilelor ce îl însoțesc, cu etichetele intacte și documentele originale care l-au însoțit (factura fiscală, instrucțiuni etc.).

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut și expedierea, respectiv prin firma de curierat. Nu se acceptă returnarea produselor prin poștă. La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate, în caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care conțin produse în altă stare decât cea în care au fost livrate, cele care nu au fost returnate folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut și expedierea, cele a căror returnare nu a fost notificată în prealabil, precum și cele care conțin produse deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare din partea Clientului.

Conform legii, NOMAD COFFEE SRL va înapoia valoarea comenzii (inclusiv taxele de transport, dacă este cazul) în cel mult 14 zile calendaristice de la data returnării, prin transfer bancar în contul specificat de client.